تغییر نشان فولکس واگن | Voltswagen اینجاست

تغییر نشان فولکس واگن

آیا تغییر نشان فولکس واگن به”Voltswagen” برای نشان VW’s Microbus revival و سایر خودروهای الکترونیکی قطعی می‌شود؟

به روزرسانی: فولکس واگن اواخر روز سه شنبه توضیح داد که اتفاقاتی که افتاده است بخشی از یک ترفند دقیق بازاریابی است.

فولکس واگن پیش از ورود وسایل نقلیه الکتریکی در بازار انبوه و احیای Buzz Microbus در سال 2023 قصد تغییر تغییر نشان فولکس واگن به ولتس واگن را دارد.

USA Today گزارش می‌دهد که پس از انتشار در اوایل روز دوشنبه و قبل از حذف، اعلامیه رسمی‌ای در سایت این شرکت مشاهده شده است. CNBC هم که بر روی این موضوع کار کرده است، گفت که خودروهای برقی این شرکت با آرم “Voltswagen” ارائه خواهند شد.

یادگیری درباره خودرو برقی را همین امروز شروع کنید

رفتن به صفحه دوره آنلاین

یک منبع در فولکس واگن تأیید کرد که این طرح به عنوان دروغ آپریل مطرح نشده و به قطع اجرا خواهد شد.(از آنجایی که گزارش ها در تاریخ 29 آوریل منتشر شدند.

طبق گزارش USA Today، فولکس واگن آمریکا درباره این نسخه گفته است: “نام و مارک جدید نماد حرکت رو به جلو است که ولتس واگن آن را به حرکت درآورده است و هدفی را دنبال می کند تا همه مردم از ماشین های الکتریکی استفاده کنند.”

چنین اقدامی در مورد مارک تجاری برای آمریکای شمالی به این خودروساز امکان می دهد تا حروف VW را در لوگوشان حفظ کند ، اما این حرکت هوشمندانه معنی دیگری دارد.

آیا این یک ترفند بازاریابی است یا یک اقدام تجاری مجدد قانونی است یا هر دو؟

نام تجاری جدید بیشتر به صورت نقطه عطفی به نظر می رسد و احتمالاً بسیار مورد نیاز است. اگر هر یک یا همه موارد بالا درست باشد، نشان دهنده حرکتی برای شرکت است که شاید کمتر به برند تجاری “ID” اعتماد کند و از شوخی های قبلی رسانه های اجتماعی و طرفداران VW استقبال کند. که این موضوع طی سالهای گذشته در شبکه های اجتماعی به وضوح دیده شده است.

VW قصد دارد تا سال 2028، 22 میلیون خودروی برقی بفروشد و تا سال 2030 تقریباً نیمی از فروش آن در ایالات متحده و اروپا کاملاً الکتریکی باشد. تولید کراس اوور برقی ID.4 در ایالات متحده از سال 2022 آغاز خواهد شد.

در اوایل این ماه فولکس واگن اعلام کرد که قصد دارد مستقیماً در تولید سلول باتری مشارکت کند، انتظار می‌رود در اواخر دهه سوم قرن 21 به فناوری حالت جامد منتقل شود و پیش بینی می‌شود تا سال 2030، 50٪ هزینه باتری کاهش یابد.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

مدت زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

آیا فولکس واگن به دنبال تغییر آرم خود است؟

فولکس واگن قصد دارد تا برای خودروهای برقی خود از نام voltswagen استفاده کند. با این حال حروف VW در برند باقی میماند

آیا تغییر نام فولکس واگن یک شوخی اول آپریل( April Fools’ Day stunt) است؟

خیر فولکس واگن قصد دارد تا برای خودروهای برقی خود از نام ولتس واگن استفاده کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *