موستانگ مک ای | خودروی برقی فورد در انتظار برای رونمایی پاییزه

موستانگ مک ای

بر اساس اخبار دتروید : با وجود همه‌گیری ویروس کرونا کمپانی فورد قصد دارد تا طبق برنامه در پاییز سال جاری از خودروی برقی موستانگ مدل مک ای رونمایی کند.

برخی از پیشرفت‌ها و توسعه‌های این خودرو(که در نوامبر 2019 از آن در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس رونمایی شد) هنوز در دست انجام است. که این موضوع به خاطر فاصله گذاری‌هایی که به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس انجام شده است، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.


نگاهی موشکافانه به تسلا مدل S


بدین منظور اعضای گروه توسعه خودروهای برقی شرکت فورد-که به گروه ادیسون شناخته می‌شوند-در خانه‌های خود مشغول به کار هستند. آن‌ها از گاراژهای شخصی خود به عنوان کارگاه و آزمایشگاه موقت استفاده می‌کنند. همچنین ارتباطات خود را از طریق تماس تصویری فراهم می‌کنند.

اعضای این تیم نمونه اولیه خودرو را به خانه برده اند و از راه دور به تمامی ابزاری که برای توسعه‌ی نرم‌افزاری این خودرو لازم است، دسترسی دارند.


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


آلینا کاپور یکی از یکی از کارشناسان مدل مک ای در یک مصاحبه اظهار داشته است: در این مرحله از توسعه‌ی خودرو، بیشتر تغییرات اعمالی شامل تنظیمات نرم‌افزاری می‌شود. این امر  به راحتی با به کارگیری ترفندهای نرم‌افزاری به نمونه ‌اولیه این خودرو و آزمودن آن به کمک رانندگی آن ممکن می‌شود.

پیس از این، اعضای تیم به طور مرتب خودروهای خود را به وسیله کیت‌های گندزدایی که شرکت فورد برای آنان فراهم کرده بود،ضد عفونی می‌کردند. در نهایت به دستور گرچن ویتمر(فرماندار ایالت میشیگان) منبی بر قرنطینه‌ی خانگی که در اوسط ماه مارچ اجرا شد، کار اعضای این تیم متوقف شد.

به عنوان جایگزینی برای کارآزمایی گروهی این خودرو، اعضای تیم موظف شدند که از طریق فضای ابری فورد کلاود عکس‌ها و ویدیوهای مربوط را به اشتراک بگذارند. همچنین تمامی جلسات به صورت برخط از طریق تماس تصویری صورت می‌پذیرد.

با وجود دژ مرسوم خودروهای برقی در کالیفورنیا (شرکت تسلا)، تقاضا برای سفارش این خودرو بالا بوده است. همین سبب شده که شرکت فورد انگیزه فوق‌العاده‌ای نسبت به تحویل به موقع این خودرو داشته باشد. این خودروی شاسی بلند مشتریان را از سایر برندهای خودرو می‌رباید.

درحال حاظر کمپانی فورد می‌تواند50,000 دستگاه خودرو در سال تولید کند. همین امر سبب می‌شود تا مدل مک ای به پرفروش‌ترین خودروی برقی غیر تسلایی در آمریکا مبدل شود.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


این خودروسازی در طی اعتراض به تصمیم مدیریتی ترامپ در کنار ایالت کالیفورنیا ایستاد. طی این تصمیم حق تعیین میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای و اختیار خودروی برقی از این ایالت صلب می‌شد.

 در نتیجه‌ی اجرایی شدن این تصمیم ،ضربه‌ای به صنعت خودرو برقی این ایالت وارد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *