آمار فروش مرسدس بنز در سه ماه سوم سال

آمار فروش مرسدس بنز

بالاخره آمار فروش مرسدس بنز EV گزارش شد اما این آمار بسیار کمتر از BMW است.

نتایج آمار فروش مرسدس بنز در سه ماهه سوم سال 2020 پیشرفت در بخش پلاگین را نشان می‌دهد.

سازنده آلمانی اعلام کرد این اولین سه ماهه‌ای است که فروش خودروهای EV مرسدس بنز از 10 هزار دستگاه فراتر رفته است. از رقم دقیق آن اطلاعی نداریم اما این تعداد در حال رشد بسیار خوبی است. امیدواریم EVها شامل هیبرید معمولی نباشند.

«از ژوئیه تا سپتامبر، ما اولین سه ماه را با بیش از 10 هزار تحویل EV توسط مرسدس بنز داشته‌ایم. تقاضای زیادی برای مدل‌های الکتریکی به ویژه در اروپا داریم.»

آمار فروش مرسدس بنز


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


از آنجا که در آمار کل فروش‌های مرسدس بنز رقم 625675 با 3.9 درصد افزایش نسبت به پارسال ثبت‌شده است، سهم EV نباید کمتر از 4.8 درصد باشد. امیدواریم این رقم بیش از پیش به سرعت افزایش یابد. مطمئناً امکان‌پذیر است، زیرا BMW در سطح جهانی بیش از 8 درصد فروش دارد.

ون‌های مرسدس بنز به تنهایی تقریبا 800 فروش از eVito،eSprinter وEQV را داشته است. این 0.8 درصد از 95933 فروش ون‌ها که 11.2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته‌اند را تشکیل داده است.

تعداد بالای 2000 سفارش معوقه در حال حاضر به ما نگاهی اجمالی به انتظارات در آینده نزدیک می‌دهد.



«در سه ماه گذشته، ما تقریباً 800 ون تمام برقی از مرسدس بنز به مشتریان تحویل دادیم و سفارشات عمده دیگری به تعداد بیش از 2000 خودروی الکتریکی خود دریافت کردیم. ما معتقدیم که محصولات ما نقش بسزایی در شکل‌گیری مرحله بعدی حمل‌ونقل و ایجاد پایداری بیشتر در طولانی مدت خواهد داشت.»

ما مطمئن نیستیم که فروش EVهای هوشمند چقدر خوب است، اما کارخانه نوشته است که تغییر به BEV منجر به سقوط حجم 56.6 درصد نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته به عدد 11905 و تقریبا 75 درصد نسبت به سال گذشته با تعداد 22006 عدد می‌شود. ما حدس می‌زنیم که بیشتر یا تقریبا همه آن‌ها BEV بودند.

«در این برند هوشمند، فروش واحدهای جهانی هنوز به دلیل تغییر به رانندگی کاملاً برقی با باتری کمتر از سطح سال گذشته بود، در نه ماهه اول سال 22006 میکرو اتومبیل دو و چهار درب با کاهش 74.9 درصدی فروش به مشتریان تحویل داده شد.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *