خودرو BMW iX | پرچم دار جدید BMW در راه است

خودرو BMW iX

این BMW نیست، خودرو معمولی بسازید!!

شاید این موضوع که دنیا به سمت تولید خودرو برقی در حال حرکت است برای بیشتر علاقه‌مند موضوع جذابی نباشد. همه دوست دارند که خودروهای کلاسیک و نرمال با تغییرات جزئی ببینند. دیدن خودروهایی که هیچ صدایی تولید نمی‌کنند، جلو پنجره متفاوتی دارند، مسافت محدودی می‌روند و هر شب باید شارژ بشوند برای مردم زجرآور است. به همین علت هر گاه خبری از این خودروها در صفحات مجازی منتشر می‌شود کامنت‌های مخالف زیادی در زیر آن‌ها درج می‌شود.


بزرگ ترین مرجع کتاب درباره باتری خودرو برقی 


به همین علت BMW در ویدیو انتشار خودرو BMW iX کامنت‌های منفی که گذاشته شده را منتشر کرده و از مردم خواسته تا خود را با این تغییر بزرگ هم گام کنند. این کار یک حرکت انقلابی‌ست که نشان می‌دهد کمپانی بزرگ BMW هم آینده این صنعت را در خودرو برقی می‌بیند و سیاست‌گذاری های خود را نیز در این راستا انجام داده است.

شاید باور کردنی نباشد ولی BMW در صفحه مربوط به خودرو BMW iX هم نظرات منفی را منتشر کرده و به برخی از آنها پاسخ نیز داده است. مثلا در جواب سوالاتی مانند رانندگی با خودرو برقی لذتی ندارد، زمان شارژ خودرو برقی ساعت ها طول می‌کشد و یا قیمت این خودروها بسیار بالاست چندین پاراگراف جواب داده است که آن‌ها را می‌توانید در این جا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *