پل استار 2 در راه است | خودرو برقی ساخته دست ولوو

پل استار 2

سیر تا پیاز پل استار 2

پل استار2 یک خودروی تمام الکتریک جدید و ممتاز پنج در و بدون صندوق عقب به همراه 2 موتور الکتریکی و یک باتری با ظرفیت 78 کیلووات ساعت می‌باشد که قادر است گستره 310 مایلی را طی کند.

چرخ‌ها نیروی محرکه 30 کیلو واتی و یا به عبارتی 708 اسب بخاری و گشتاور 660 نیوتون متری ایجاد می‌کنند که این به معنی صفر تا صد در کمتر از 5 ثانیه می‌باشد. این مدل خودرو در برابر خودرو تسلا مدل 3 که قیمت آن 39900 یورو است رقابت خواهد کرد.

پل استار 2

برای 12 ماه اول تولید، قیمت نسخه عرضه شده 59900 یورو است. بر اساس پلتفورم تولید شده توسط تیم طراحی کمپانی ولوو، پل استار 2 از 27 ماژول باتری یکپارچه شده که در کف خودرو قرار گرفته‌اند، بهره می‌برد. این موضوع به صلب بودن شاسی و همچنین کاهش صدا و ویبره ماشین کمک می‌کند.

شاسی استاندارد دینامیکی ماشین را می‌توان از طریق پک عملکردی تقویت کرد که باعث بهبود سیستم دینامیک حرکتی می‌شود، این کار را از طریق ضربه گیرهای اوهلین، ترمزهای برمبو و چرخ‌های فورج 2 اینچی انجام داد.

پل استار 2 به دنبال یک همکاری استراتژیک است تا بتواند برای صاحبان پل استار 2 دسترسی ساده و آسان و بدون دردسر برای بزرگترین  شبکه شارژ رسانی جهانی فراهم کند.


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


پل استار 2 یکی از اولین خودروهایی است که سیستم infotaiment اندرویدی را به کار برده است.

پایه‌ی اندرویدی یک فضای قدرتمند دیجیتالی را برای برنامه‌ها و عملکردهای ماشین فراهم می‌کند تا باهم کار کنند.

و برای اولین بار سرویس‌های گوگل شامل برنامه‌های google assistant  و google map  و همچنی به همراه پشتیبانی برنامه پلی استور5 برای خودرو های الکتریکی را شامل می‌شود.

تکنولوژی استفاده از گوشی به عنوان کلید امکان سیستم خودرو اشتراکی را میسر می‌کند و همینطور به پل استار2  امکان تشخیص نزدیک شدن ماشین دیگر را می‌دهد. این موضوع تجربه جدیدی از مالکیت شخصی از طریق سرویس‌های متصل به پل استار همچون سرویس pick up و delivery را فراهم می‌کند.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


مانند همه‌ی ماشین های پل استار، پل استار ۲ هم فقط برای سفارش دهی ﺁنلاین در دسترس خواهد بود. قیمت خرید برای نسخه پایه پل استار2 59900 یورو است. عرضه پل استار در اوایل 2020 در چین و برای بازارهای جهانی برای انواع فرمان چپ و یا راست شروع می‌گردد.

پل استار 2 عرضه عمومی‌اش را در سال 2019 و در نمایشگاه بین المللی موتور ژنو در ماه مارچ شروع کرد و سپس عازم نمایش جاده‌ای جهانی در اروپا، آفریقای شمالی و در چین در سال 2019 می‌شود.

پل استار ۲ همچنین در شبکه‌ای از مغازه‌های پل استار که به زودی باز خواهند شد، در دسترس خواهد بود. این فضاها، امکان بررسی فیزیکی وتست رانندگی را فراهم خواهند کرد. بازارهای اولیه شامل چین، ایالات متحده، کانادا، بلژیک، آلمان، هلند، نروژ و انگلیس است.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط علیرضا لطفعلی‌نژاد ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *