یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین
همچنین در این گزارش آمده است که فناوری باتری “باند فرودگاه” بیشتری نسبت به فناوری مواد دارد، به این معنی که پتانسیل بیشتری برای کاهش هزینه دارد. تحلیلگران خاطرنشان کردند که افزایش چگالی انرژی همچنین می تواند برخی از کارهای مواد سبک را انجام دهد مثل از بین بردن نیاز برای بزرگتر کردن بستههای باتری.
بنابراین پیشبینی میشود در حالی که کاهش وزن برای دستیابی به افزایش مسافت پیموده شده بنزینی برای اتومبیلهای با احتراق داخلی بسیار مهم است تا سال 2030 خودروهای الکتریکی کمتر به وزن سبک و بیشتر به پیشرفت فناوری باتری متکی خواهند بود.
این مطمئناً راحت ترین مسیر برای خودروسازان خواهد بود، خصوصاً اگر وسایل دیگری مانند آیرودینامیک، لاستیک و بقیه سیستم پیشرانه را پیشرفته کنند.
Aptera به دلیل کاهش وزن و مفهوم بیش از حد کارآمد خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما ممکن است طراحیهایی از این دست همان سطح ایمنی اتومبیلهای سواری معمولی را نداشته باشد.
در همین حال، قوانین فدرال بهره وری سوخت احتمالاً وسایل نقلیه را بزرگتر کرده است. این به این دلیل است که وسایل نقلیه بزرگتر در چارچوب متوسط مصرف سوخت شرکت (CAFE) دارای اهداف کمتری در مصرف سوخت هستند.
و از نظر وزن باتری در کیلووات ساعت، حداقل یک تحلیل نشان میدهد که باتریهای کوچکتر در هیبریدها از سلول های باتری نسبتاً کمیاب بهتر استفاده میکنند. با این حال، هیبریدها همیشه دارای وزن اضافی هستند به خاطر استفاده از موتور احتراق داخلی و تمام آنچه که با آن همراه است.
این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را میتوانید در اینجا بخوانید