تسلا در سنگاپور | گامی بزرگ برای کاهش قیمت

تسلا در سنگاپور

تسلا در آستانه راه اندازی کارخانه در سنگاپور است و قیمت محصول خروجی آن کمتر از یک تویوتا کمری خواهد بود

تسلا سرانجام در آستانه راهیابی به سنگاپور است، جایی که این خودروساز قبلاً شروع بدی داشت درحالیکه قیمت مدل 3 می تواند کمتر از یک تویوتا کمری در این کشور باشد

در سال 2016، تسلا سعی در راه اندازی فروش در تسلا در سنگاپور داشت اما این خودروساز با برخی از مسائل روبرو شد.

اولین تسلا در سنگاپور یک مدل S بود که مالک آن از لحاظ آزمایش با مشکلاتی روبرو شد و پس از اینکه سازمان حمل و نقل زمینی (LTA) تشخیص داد آلایندگی مدل S از یک خودروی بنزینی مشابه بیشتر است، با جریمه 15000 دلار SGD (11000 دلار آمریکا) به جای تخفیف، جریمه شد.

تسلا سعی کرد در برابر این حکم مقابله کند و بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد که نتایج آزمایش کارایی باید تقریباً سه برابر کمتر از آزمایش LTA باشد.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


دولت محلی از آن زمان بسیار بیشتر به وسایل نقلیه الکتریکی واکنش نشان‌می دهد و اکنون تسلا 5 سال بعد دوباره به آن پاسخ می‌دهد.

مدل 3 به سنگاپور می آید و به نوعی ارزان است.

بررسی دو نسخه از مدل 3 در سایت مقایسه میزان مصرف سوخت اداره حمل و نقل آغاز شده است و تأیید می‌کند که این سدان برقی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تسلا در سنگاپور

تسلا در سنگاپور

با هزینه‌های سنگین مرتبط با واردات وسایل نقلیه اما همچنین مشوق هایی برای وسایل نقلیه برقی وجود دارد که انتظار می‌رود مدل 3 ارزان تر از تویوتا کمری باشد.

استریت تایمز گزارش می‌دهد:

سازنده آمریکایی خودروهای الکتریکی تسلا از شروع فروش اتومبیل های خود در اینجا اطمینان حاصل کرده است، به گفته ناظران، قیمت آن ممکن است 145000 دلار یا کمتر از یک تویوتا کمری بنزینی باشد.


نحوه محاسبه قیمت تسلا در سنگاپور 

بر اساس برآورد ارزش بازار آزاد (OMV یا هزینه اتومبیل قبل از کسر مالیات) 44000 دلار برای مدل 3 استاندارد Range و 62،000 دلار برای مدل Performance3، قیمت این دو خودرو می تواند به ترتیب از 145،000 و 215،000 دلار باشد. این بعد از در نظر گرفتن هزینه ثبت نام اضافی، مالیات غیر مستقیم، هزینه ثبت نام، مالیات کالاها و خدمات، گواهی استحقاق، مالیات جاده برای سال اول و حاشیه سود است.

انتظار می‌رود تسلا در هفته های آینده سفارشات خود را باز کند و قیمت آن را تأیید کند.

در حال حاضر بیش از 40 دستگاه خودرو تسلا در این کشور وجود دارد اما به جای فروش توسط خودروسازی، آنها به صورت خصوصی از کشورهای دیگر وارد شده اند.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *