قسمت دوم پادکست آسپا | رنو برقی، خودرو اپل، کادیلاک خودران و اخبار ایران

قسمت دوم پادکست آسپا

قسمت دوم پادکست آسپا

شما می‌تونید این قسمت از پادکست رو در اینجا گوش بدید. این لینک شما رو به سایت castbox می‌بره که ما پادکست‌هامون رو اونجا آپلود می‌کنیم. خیلی خوشحال می‌شیم اگه ما رو اونجا دنبال کنید. فقط کافیه روی گزینه subscribe در این صفحه کلیک کنید. اگر هم دسترسی ندارید می‌تونید بخشی از متن قسمت دوم پادکست آسپا رو در اینجا بخوانید.

رنو برقی بر اساس مدل پایه رنو 5 ساخته خواهد شد

نمونه اولیه رنو برقی 5  فاش شده است، خودرویی که نماد شتاب این برند به سمت الکتریکی شدن است. رنو با برند  Alpine خود، یک ماشین اسپرت نسل بعدی EV را نیز با لوتوس تولید خواهد کرد.

رنو می‌گوید که تا سال 2025، 14 وسیله نقلیه اصلی را به بازار عرضه خواهد کرد: “هفت دستگاه کاملاً برقی و هفت دستگاه مدل C و D که همه مدل های جدید با نسخه الکتریکی یا هیبریدی در دسترس خواهند بود.”

گزارش شده است که پروژه خودرو برقی اپل در کیا و کارخانه آن در جورجیا دنبال می‌شود.

شایعات مذاکرات برای تبدیل شدن هیوندای به تولیدکننده قرارداد تولید خودرو برقی اپل دقیق تر می‌شود و به طور خاص به یکی از برندهای آن و کارخانه مونتاژ آن در ایالات متحده اشاره دارد.

گفته می‌شود که اپل و هیوندای مدتی است در مورد تلاش مشترک برای تولید اتومبیل های برقی خودران در حال مذاکره هستند اما وب سایت خبری کره جنوبی DongA.com اکنون گزارش می‌دهد که ماشین الکتریکی اپل در کارخانه کیا زیرمجموعه هیوندای در وست پوینت گرجستان تولید می‌شود.

رویترز خاطرنشان کرد: در این گزارش همچنین گفته شده که اپل 3.6 میلیارد دلار در کیا سرمایه گذاری خواهد کرد و این قرارداد با شرکت مادر هیوندای در 17 فوریه امضا خواهد شد اما به هیچ منبعی اشاره نکرد.

بر اساس این گزارش، اپل در ابتدا تولید سالانه 100000 اتومبیل از کارخانه کیا را هدف قرار داده است که تولید آن بعداً به 400000 دستگاه در سال افزایش می‌یابد.


قسمت اول پادکست آسپا


اخبار ایران

ساخت اتوبوبس برقی native  توسط مجموعه مپنا و پارسیان

قرارداد شهرداری مشهد با مجموعه دانش بنیان دانشگاه تهران برای ساخت اتوبوس برقی هیبرید

اضافه شدن اسکوتر برقی به ناوگان بی دود

سایر موضوعات قسمت دوم پادکست آسپا رو از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *